lördag, februari 17, 2007

Juntaträff hos mig 20 feb


Hej och välkomna till mig på bokjunta klockan 19.00 på tisdag. Historiska romaner var temat.
Varken jag eller Sofia har läst någon så vi får väl hoppas på er andra!
Ni har väl inte missat att man kan förhandsboka bokreaböcker på Adlibris. Akademibokhandeln har tagit bort möjligheten att förhandsboka - tycker jag är tråkigt. Hur som helst var Adlibris billigare på allt jag ville ha. De har dessutom den där boken Lotta pratade om; The Eyre Affair av Jasper Fforde, Nähä, det har de inte längre...jag har bokat den på rean men den verkar vara slut nu när jag ska länka till den... Den finns dock utanför rean. Men Orhan Pamuk och annant finns kvar på rean.
Välkomna på tisdag!
hälsar
Karin

5 kommentarer:

Anonym sa...

..precis som Karin skrev kommer jag och lyssnar och lär...:-)

Anonym sa...

Och Nu har jag gjort min adlibrisbeställning. Min inköpslista är:
*GAVALDA, ANNA:JAG ÄLSKADE HONOM
*KARLSSON, CLAES:MER ÄN BARA ÄPPELKAKA
*ERIKSEN, LAILA:UTEPLATSER I TRÄDGÅRDEN
*ALFREDSON, HANS:GRUS : SLÄKTEN SOM ÄNDRADE VÄRDEN
*ALEXANDER, CAROLINE:MRS CHIPPYS SISTA EXPEDITION
*SARENSTRÖM, HANNU:VÅRKÄNNING - LÖKAR, KNÖLAR
*MÅNSSON, LENA:LÄTTODLADE LÖKAR OCH KNÖLAR
*SAGOR OM VINTERN
*SAGOR OM VÅREN
*BILLY OCH MONSTRET
*BERGLIN, JAN:BERGLIN NÄSTA!
*HEDIN, ANDERS:LYSANDE SKÄRGÅRD

Ni är välkomna att låna böckerna efter jag läst dem. Mrs Chippys expidition är faktiskt en historisk roman som jag verkligen ser fram emot att läsa!

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Hoppas ni har nåtts av mina mejl!

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Wow! Annelie.

Anonym sa...

PS. Jag kommer på tisdag!