måndag, februari 12, 2007

Teatersugna?

Det är i alla fall jag!
Norrbottensteatern har nyligen presenterat sitt vårprogram och det finns flera intressanta uppsättningar, tycker jag. "Amadeus" verkar vara vårens stora uppsättning och den är jag intresserad av. "Underbara gåvor eller den polska rörmokaren" av Staffan Göthe skulle jag också kunna tänka mig att se. Om ni andra är intresserade kan ni gå in och titta på http://www.norrbottensteatern.se/, så kanske i alla fall några av oss kan enas om en pjäs och sedan en lämplig dag.
/Annelie



3 kommentarer:

Anonym sa...

Amadeus låter jättekul! Skulle vi inte kunna tvinga med oss våra karlar också, de behöver lite kultur! Vi kunde boka bord på restaurangen och vara ett stort sällskap som har det trevligt tillsammans, vad säger ni?
Förresten ska vi väl ha bokjunta hos mig nästa vecka, återkommer med inbjudan.

/Karin

Anonym sa...

...vill också gärna se Amadeus...
Helst en torsdag kväll...
/Sofia

Anonym sa...

..och förövrigt är jag just nu i en non-skönlitteratur tid, där endast böcker om förlossning, CTG-kurvor och amning är intressant:-):-). Men jag kan ju ha lyckats fixa några rader i någon historisk bok till på tisdag. Annars kommer jag och lyssnar o lär ...
/Sofia