måndag, oktober 30, 2006

Sushi för nybörjare (och erfarna)

Välkomna på nästa bokjunta hos mig tisdagen den 7 november! Det blir en bokjunta med extra allt - sushi, bastu och "Tillsammans är man mindre ensam"...
Mitt förslag är att vi täffas på Sushibaren kl. 18 och äter där - det blir enklare med beställning, betalning etc. och dessutom är restaurangen himla mysig! Jag bokar bord för 7-10 pers. Sedan beger vi oss hem till mig och en varm bastu. Vi avrundar kvällen i mina soffor över en kopp te...
Låter väl som en OK tisdag? Tillsammans är man ju mindre ensam ;)

Sushimeny hittar du här:

Helena

7 kommentarer:

Anonym sa...

R läser en kurs som slutar 18. Om han inte kan sluta lite tidigare eller om jag inte kan fixa en barnvakt, kan jag inte komma förrän halvsju, ungefär. Men om jag beställer något via er andra så kanske det inte gör någonting?

Jag hör av mig när jag vet mer!
Annelie

BOKJUNTAN sa...

Åhh, det låter så himla mysigt! Jag är mitt i boken och ser fram emot att diskutera den på tisdag!! Hälsar Anneli från ett regnigt Småland...

BOKJUNTAN sa...

....toppen!! jag kommer om inte barnen och mannen fått någon dödlig sjukdom/Sofia

Anonym sa...

Låter underbart! Självklart kommer jag på denna inbjudan, missade ju förra... Har snart höstlov och kan bädda ner mig med boken. Låter som om ni andra tycker att den berör på något sätt, spännande.

Soliga hälsningar VIRPI

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Det ska bli mums och mysigt!!!

Anonym sa...

Vad mysigt! Just nu är jag inte riktigt i toppform, en förkylning som kommer och går. Jag hoppas verkligen att jag mår bra på tisdag för då kommer jag.

Hoppas vi ses
Ewa

Lindas trädgårdsblogg sa...

Gu va gott! *avis*