tisdag, maj 02, 2006

Bokjunta 2 maj

Ikväll var vi fem stycken och två hade läst Nesser men vi andra ska läsa - så fort vi hinner! Särskilt de som utspelar sig på 60-talet låter intressanta för mig som är lite försiktig med renodlade deckare. Å andra sidan kan det ju bli så att läser jag Kim Novak... och ...Piccadilly Circus och (vad hette den tredje) så lockas jag kanske att ta itu med Van Vetereen också! Jag hade tänkt lägga upp en stämningsbild men saknar verktygsfältet...konstigt... men jag återkommer med några kakrecept bland annat.
ps. Hjälp! Verktygsfältet som syntes när man skrev inlägg är borta, Sofia gjorde du om någon inställning eller vet du hur man får till detta, eller vet någon annan, Linda t ex!? ds.
/Karin

1 kommentar:

Anonym sa...

Nää Karin, jag har inte gjort om ngt i " verktygsfältet" Tack för en trevlig kväll Karin. Jätte gott fika!. Jag måste få ditt speciella "sockerrecept" på kladdkakan..